Eerste recensie 'Een pittig soepje' binnen!

Nee, nee, geen recensie in een krant of op een blog, maar van een jongetje (een van onze proeflezers) dat het Heksenheibel verhaal Een pittig soepje van Femke Dekker en mij met veel plezier heeft gelezen. Daar word ik heel blij van! Hieronder een paar vragen die hij heeft beantwoord over het boek.

Vond je het moeilijk om te lezen? Of juist makkelijk?
Soms wist ik een woord niet zoals 'sprenkelen'. Dat heb ik nu geleerd.

Wat vond je van het verhaal?
Het is het allerleukste boek dat ik ooit gelezen heb. Het is heel grappig.

Zou je nog wel meer verhalen over deze heksen willen lezen?
JA!! Ik vond het echt heel leuk.

Wil je nog iets zeggen? Iets dat we niet gevraagd hebben.
Ik vind het fijn dat jullie zo'n mooi boek hebben geschreven en dat ik het mocht uitproberen. Ik wil wel meer boeken over deze heksen uitproberen als dat mag.

En de mama van deze jongen schrijft:
Dit is het eerste boek dat hij zonder mopperen gelezen heeft. Hij wilde zelfs niet stoppen!!

En met de doe-plaat achterin hebben we hem ook aan het tekenen gekregen :-)





Geen opmerkingen: