6655

Lieve volgers,

Wat lang geleden dat ik wat geschreven heb. Meestal horen jullie heel regelmatig van mij. Maar de laatste tijd heb ik het heel druk en schiet het er dus bij in om af en toe iets te schrijven.

Zoals jullie weten ben ik flink aan het tekenen voor het eerste heksenboek van Femke Dekker en mij. Een pittig soepje, boek 1 uit de serie verhalen uit De heksenkeet ligt vanaf 1 augustus in de winkel! En het wordt een lekker dik boek! 96 pagina's volgepropt met kleurenillustraties!!!!

Daarnaast heb ik het ook nog altijd druk met het vormgeven van lekker veel kinderboeken. Maar liefst 18 boeken in de maak de komende tijd!

En om het allemaal een beetje spannend te houden voor mezelf ;-) Doe ik maar weer eens mee aan een wedstrijd. Deze keer van The Association of Illustrators. The world Illustration Awards 2015. Na lang wikken en wegen heb ik mijn illustratie van Sneeuwwitje ingezonden. Vlak voor de sluitingsdatum. Tja, af en toe moet je een gokje wagen ook al is de kans inimini klein. Ik ben kandidaat 6655! En God weet hoeveel illustratoren er nog werk in hebben gezonden na mij! Ach, we zien het wel. Trots op Sneeuwwitje ben ik toch! Hier een close-up van de illustratie, gemaakt met mijn mobieltje :-)


Geen opmerkingen: